090518

Helgen hemma har innehållit allt som en helg hemma ska.
Pizza, fest, farmor och ja, ni vet...Allt det där vanliga. Det var jättekul att träffa Emilie och nu kommer det dröja länge innan jag får se hennes fina tryne igen eftersom hon tydligen måste till Oslo, vem vet för hur länge..
Lördagen började hos Elin, sedan tog vi tåget till Torget där vi drack lakritsshottar och mötte upp Eric och festen hos Martin Nilsson var en klockren Bholmsfest. Det gillade jag. Det var det jag var ute efter denna gång =) Natten spenderades med Ems på en pytteliten madrass hos pappa, vi låg nog mest på golvet båda två.
Nu är det vardag i ett par dagar, sen kommer Elin hit redan på torsdag och hur jag ska fixa allt detta med Elin, jobb och Lucas och min inneboende är ett litet problem bara.



 men kolla på dom. haha. mitt favoritpar.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Kul att Elin kommer! Vill ni kan ni bo här båda två, för Jens är ju i Tallinn, så jag har så mycket plats sån jag nästan blir rädd!

2009-05-19 @ 09:38:42
Postat av: Linn

Farmor och fiforoo, såg inte farfar i soffan først, han smælter så bra in =)

2009-05-19 @ 11:07:35
Postat av: drömmen

Linn - Farmor höll ett så festligt tal om nått så ointressant så farfar bara muttrade lite. haha.



Ellen - Jamenvisst, vi kan verkligen bo hos dig. Fast jag är lite osäker på om elin kommer eller om hon bara känner av den hederliga Bholmsångesten. Men annars kan ju jag bo hos dig. Bara jag :)

2009-05-19 @ 11:41:59
Postat av: Elin

Elin hon kommer! Har nästintill redan börjat packa!:)

2009-05-19 @ 11:51:17
URL: http://elofs.blogg.se/
Postat av: Jonna Hader

haha mig har du ju blivit av med denna helg iaf :P

2009-05-20 @ 18:45:02
Postat av: drömmen

yes, ett bekymmer mindre ;)puss

2009-05-21 @ 11:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0