Stureplan.

Det jobbigaste som finns kan vara krångliga människor, sånna som bara ska försvåra saker och ting. Inte för att jag just nu har nån som människa i mitt liv, men jag har haft...
Kom bara att tänka på det nu helt plötsligt..Och jag är återigen tacksam för att jag har så bra människor i mitt liv. Ingen är idiot, jobbig, krånglig, tråkig, svår, osv..Alla är bara hur lätta som helst och jag älskar det!

Men jaha, ska jag vara sentimental idag?

Igår var jag och jobbgänget på East och åt dyr mat. Hade det inte varit ohyffsat så hade jag bara rusat därifrån. Jag ojade mig så länge så till sist valde Maleé att stoppa ner lite pengar i fickan på mig bara för att få mig tyst. haha. Och då blev det ju ännu värre, hon kan ju inte bara ge mig pengar och sen VÄGRA ta tillbaka dom..Envisa jävel =)
Men det var så jävla gott, jag dog varje gång kycklingen hamnade i munnen. Till det åt jag något som såg ut som nått kocken hade trasslat till, friterade nudlar som smakade frigolit. Jag åt riset istället. Den måltiden samt två glas mousserande vin gick på smått och gott fyrahundra. Och efter det gick vi ju såklart vidare och drack mer, dock var det lite billigare där. Jovars så där flög det pengar. Men är man på Stureplan får man ju inte verka fattig. Fram med Visa-kortet bara. Sen blev jag full och åkte hem, rev ut hela mitt liv på toan sen somna jag. Kul kväll dock.

Nu ska jag snart bege mig in till stan. Luncha med Ebba. En varmkorv för tio kronor. Tar med mig en flaska vatten.

Hej då!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0