Sådärja.

Sådär nu har Jonna flyttat in för femte gången..vi får väl se hur länge hon stannar den här gången då..hon har ju en tendens att försvinna efter några dagar. hehe. Men att hon flyttar in här betyder att hon kommer betala lite hyra vilket sen betyder att jag kommer kunna köpa en P&L-biljett vilken dag som helst. hurra!! För nu är det jättebestämt att jag ska dit!!
Så ska jag bara säga till pappa att jag önskar mig en lite för tidig födelsedagspresent..Biljett till Way Out West. När jag har dom två biljetterna i min hand så är jag nöjd, mycket nöjd. Sommaren kommer bli fantastisk!!



Jag saknar Lucas. Och det är jobbigt, jag är så jättetrött på att gå runt och sakna folk. Jag blir irriterad och skör.




 
Jonna, jag och Henke..Nån vecka innan studenten, världens sämsta tid i livet enligt mig själv.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej, jag heter Jonna och jag är periodare!



Men nu har jag fan varit min sista vända på AA, bokstavligt talat, så nu stannar jag här på heltid.



Hoppas jag ;)

2009-05-13 @ 20:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0