Lista.

Uttråkad så jag snodde denna lista av Ellen.


1. Ett namn jag lyssnar till: Drömmen och såklart Johanna också
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Är lättroad
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: blir ofta lite för full
4. Detta är jag rädd för: döden och kräks.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: vatten, pengar, vänner
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: dyka, åka berg o dalbana, äta blodpudding
7. Detta tycker jag om att göra: allt som inte är tråkigt
8. Detta vill jag göra just nu: köpa choklad
9. Bästa känslan: lycka
10. Värsta känslan: ångest av alla dess slag
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: humor, spontan, ärlig
12. Är du kär just nu: det är frågan..
13. Jag vill gifta mig: chansen är liten
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: jag dör aldrig
15. Min käraste ägodel: datorn
16. Något jag vill ha i present: Peace & Love-biljett. Helst nu direkt.
17. Detta har jag på mig just nu: Tshirt, gråa mysisar, strumpor, bh, trosa
18. Favoritkläder: klänningar och leggings
19. Favoritdjur: gillar inte djur.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Pop/Rock
21. Favoritlåt för tillfället: Innan vi faller med Jonathan Johansson
22. Skola - roligaste ämne: Foto
23. Stjärntecken: Lejon
24. En bok jag gillar: Sagan om Isfolket, det är dock en bokserie
25. En film jag gillar: Vuxna människor
26. TV-program jag gillar: Lost
27. Favoritdoft: Farmors stek-os 
28. Detta äter jag gärna: Spaghetti och köttfärssås
29. Dricker helst: Loka Citron
30. Favoritgodis: choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: nått ställe man iaf inte behöver flyga till. Gotland vore trevligt.
32. Färg på mina ögon: gröna kanske
33. Min längd: 1,64
34. Jag tror på: det mesta
35. Jag spelar: döv när nån säger idiotiskt
36. Person jag beundrar: fina människor
37. Så här bor jag: i en dammig lägenhet
38. Antal döda krukväxter i hemmet: har bara plastblommor
39. Det här tänder mig: frestande hanar med snelugg
40. Det här gör mig avtänd: dålig andedräkt, vax i öronen
41. Favoritfärg: röd
42. Favoritord: Hur tänkte du nu
43. En hemlighet jag vet: det var jag som la glas i alla kycklingar
44. Bästa present jag fått: min dator
45. Senast köpta skiva: minns inte, men säkert Håkan
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: håret
47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är: jag är snyggast i världen
48. Udda förmåga/egenskap: är en jävel på att pussla
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: fågel fast jag gillar ju inte djur



Det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0