Kära farmor.

Farmor ringde förut, alltid lika intressant...Och bara för att jag pratar i mobil istället för vanlig telefon gör att hon tror att jag inte uppfattar vad hon säger..Så hon pratar lite högre än vanligt, ungefär som jag gör när jag är på jobbet. Ibörjan är det väl helt okej men efter tag tröttnar jag litegrann och vill helst bara lägga på. Hon börja snurra om nån kavaj som jag inte sett röken av sen studenten...hmm..nån skulle låna den till nått. Javisst inga problem sa jag. Men hon fortsätter att mala på om kavajen..''Ja men Johanna., hon ska bara låna den en gång...'' osv. JAAA, jag förstår..Jag ska få tillbaka den sen igen! Perfekt, jag som använder den såååå ofta!
haha ganska kul egentligen! I love her!
Nu måste jag banne mig försöka sova.


Astronaut med Salem Al Fakir kan för tillfället vara den mysigaste låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0