Eurovision.

Idag ska det drickas vin, JA..Idag ska det drickas vin, JA..Idag ska det dri-i-i-icka-a-as vi-i-i-in. yeah! (Pappa Rudolf hugger gran-melodi)
Klockan sex har Putte Par lovat att skjutsa in mig och Ems till Elinelin. Eurovisionkväll är det som gäller.


Igår var det förresten mycket trevligt, började med mat på Torget och slutade med tequila och öl på exakt samma ställe och plats. Helt oplanerat och helt sminklös. Men vad gör det, vem i Bholm ska jag göra mig snygg för!!? Det kändes iaf som jag backade fyra fem år tillbaka i livet, då man alltid hängde där.




Kommentarer
Postat av: Jonna Hader

hjälp vad många av de här gamla korten du har!

2009-05-16 @ 18:37:21
Postat av: Ellen

Men känn in vad likt! bilder/johanpalm2008-11-29.jpg" rel="nofollow">http://photos.posh24.com/p/276446/l/dinabilder/johanpalm2008-11-29.jpg

2009-05-18 @ 09:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0