Boxholm eller icke?

Åka hem eller inte? åka hem eller inte? åka hem eller inte? Det är fasen frågan.
Jag vill åka hem för jag vill träffa Elin och dom alla och så familjemedlemmarna och sist men inte minst Emilie som jag träffar en gång i halvåret om inte mindre. Hon har faktiskt lovat att festa med oss också isf =)
Jag vill stanna kvar för jag vill träffa Ellen som jag inte sett röken av på ett jäkla tag, och så festa med alla roliga och kanske förhoppningsvis få träffa Lucas.
Så vad ska man känna in? Ne just det.
Vilket problem.


Ja hej!



Kommentarer
Postat av: Elin

Dumma dej inte! Du åker hem. Kan ha ryssfest här med om det bara är det, inga problem alls. Är ju schlager från rysslandet på tv med som vi kan ha på, å på systemet finns vodkan, klappat å klart liksom:)

2009-05-14 @ 22:28:46
URL: http://elofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0