090529

Gääääsp herregud jag är så trött och vad är klockan? ETT!! Jag måste i säng på momangen, har massa att stå i imorrn. Sola, städa, tvätta, shoppa m.m..Och allt detta ska göras innan klockan fem typ, för då ska jag iväg på aktiviteter. Det hade väl inte varit nått problem egentligen, men det är ju det att jag sover mycket länge..oftast. Och imorrn tror jag att jag inte kommer kliva ur sängen förns tolv kanske. lovely. Jag har tjuvat Jonnas kudde också. Den skönaste kudde jag nånsin varit med om.
Imorrn blir det alltså middag med jobbgänget på Patricia (en båt). Jag har hört så mycket om denna båt men aldrg varit där, så jag är förväntansfull. Jag har tänkt att ha min fina blommiga klänning som jag köpte förra helgen. =)
Men allra lyckligast är jag över att det inte blir Stureplan denna gång.


Och så har man köpt festivalbiljett nu. Det blir jag, Ellen, Frestelsen och Elinelin som får dela på tält. Sen hoppas jag ju såklart att vi kommer bo med Linn och Pontus mfl.
Så, Håkan Hellström..Vi ses även denna sommar.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0