090521

Jag vill bara hem och städa, var så duktig igår och finputsade hela vardags/sovrummet..Dammade, skurade och borstade. Kände att det behövdes då Jonna och jag hittade en stor spindel klättrandes på soffan förra veckan. Jag slog ihjäl den så hårt så alla spindelben bara flög. Nästa omgång får nog bli badrummet och sist köket. När jag ska ha tid med detta vet jag ej. Helgen är ju som sagt helplanerad.
Idag har Elinelin anlänt till sthlm, men eftersom jag måste jobba så skickades hon till Ellen.
Så ikväll blir det att umgås med Ellen och Elin och hundra lebbar på ett födelsedagskalas. Fint så.


Nu har jag rastat klart och mätt är jag efter allt pannkaksätande.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0