090520

Jag måste åka och shoppa efter jobbet, verkligen måste..Det bara kliar i kroppen. Tänk en ny fin frestande klänning eller varför inte två fina frestande klänningar..det funkar ju det också. Fast att åka in till stan orkar jag inte. eller? fan jag kommer göra av med alldeles för mycket pengar då. Ne Solna får det bli. Det duger gott och väl.

Igår var jag hos Ellen och kollade på Lost. Hoppas hon inte bara tror att jag vill åka dit bara för att kolla på det, för så är icke fallet. Och i helgen är det väl tänkt att jag och Elin ska bosätta oss där..Alltså detta kommer bli en så bra helg, jag känner det på mig!!
Och det pirrar i hela mig! tokigt! Inbillning eller inte? Det återstår att se.


Back to work!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Men det var ju jag som tjatade om LOOOOOOOST!! :) men gud, vi måste ha pyjamasparty på lördag!

2009-05-20 @ 13:26:58
Postat av: drömmen

Ja, när vi är sådär lagom slitna och ynkliga. Då får man äta hur mycket godis man vill.

2009-05-20 @ 14:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0