090504

Idag känner jag mig helt insnöad i mig själv. Känns som att jag knappt orkar öppna munnen för att säga nått. Osocial är nog det rätta ordet. Och inte så konstigt med tanke på allt ståhej i helgen. Tre intensiva dagar med fest och jobb, inte konstigt om man blir lite matt. Men har haft det så sjukt kul. Jag har skrattat så mycket så jag trodde ett tag att jag förmodligen skulle skratta ihjäl mig.
Fast mitt osociala humör måste snart ta och gå över, för om en timme ska jag in till stan och fika. Det ska iofs bli trevligt, för jag är ganska trött på att sitta här också.
Jag vill bara äta en massa choklad. Så det får det bli. En kladdkaka med tusen ton grädde.


Ja hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0