22 mars.

Och så har det ju varit helg ännu en gång. Och ännu en gång tar den slut alltför fort.
Fredagkvällen bestod av förfest hos mig. Det var jag, Ellen och Lucas. Vi hade väl egentligen inte planerat något speciellt och inte heller hade vi tänkt att bli särskilt berusade, det gick ju sådär med det. Vi drack ändå i en ganska lugnt takt och bestämde oss för att ta elva-tåget in till stan. Vi missade tåget, såklart..Och hamnade istället på Solnas kanske mest alkoholiserade bar där alla var 50+. Men eftersom både jag och Ellen gillar skabbiga ölhak med kareoke så trivdes vi ju med detsamma och där blev vi kvar hela kvällen.





Lördagen var hur lugn som helst. Jag jobbade, sen sov jag i tolv timmar och idag har  jag umgåtts med Ellen. Det blev glass, vindruvor, nötter, Lost, otäck film, potatissallad och revben. Hur fint som helst.
Den nya veckan börjar med ledighet.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Men där har vi ju lite lätt fotat namnet på puben. Vad festligt.

2009-03-23 @ 10:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0