femte mars.

Och idag är jag fortf sjuk och ynklig. Sjukare än igår till och med. Jag försökte stoppa ner mobilen i halsen förut för att få ljus och se om det fanns några vita prickar. Såg inga. Jag hoppas på att jag har en helt vanlig förkylning med halsont och lite feber. För jag måste banne mig vara frisk på lördag. Och helst imorrn också, för då ska det bli bio. Känner inte för och sitta där med frossa och hosta i 2½ timma. Ja, så lång är filmjäveln. Män som hatar kvinnor. Pappa kommer bli så glad att jag ska gå och se just den filmen.
-'Ja men här Johanna, här har du lite pengar till bion, ta den här femtiolappen också så du kan köpa dig lite popcorn eller godis.
-Thank you.




Jag kommer bli tokig snart!
Jag säger som Håkan - Jag var bara inte gjord för dessa dar.


Kommentarer
Postat av: elin

V.16 Johanna, känner du för den?

2009-03-08 @ 20:07:04
URL: http://elofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0