elfte mars.

Ledig idag och när jag är ledig en vanlig vardag så blir det lätt att jag åker iväg och shoppar lite. Eller lite och lite. Idag lyckades tolvhundra bara blåsa iväg. Skulle ju bara handla flour till munnen och en hårfärg, men det råkade bli en klänning, tröja, stövlar, smink, bla. Dom där stövlarna var kanske ett litet onödigt köp, men för att jag inte ska få ångest över att jag köpt dom så ska dom helt enkelt användas redan imorrn.
Sen har det även hunnits med en bio med Ellen. Vi såg Milk. Den var bra och enkel att förstå, synd bara att vi höll på att frysa ihjäl.


Jag tycker att helgen som kommer ska bli så jävla kul. Jag vet redan nu hur roligt det kommer bli. Jag ska till Lkpg och hälsa på Malin, fina fina Malin. Och så kommer Elin och Emelie också =) Och vi kommer förmodligen ha mycket att prata om, vi kommer väl prata ihjäl oss. Sen ska vi alltså ut i Lkpgs nattliv och det mina vänner var banne mig inte igår.

Nu äre sovdags. Ska ju faktiskt upp halv sex. Det är på tok för tidigt för mitt eget bästa.
Puss



Kommentarer
Postat av: vesna

Vilken härlig blogg du har :)

2009-03-12 @ 07:26:51
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Elin

Men att vi ska ha! Imorgon då jäklar!:)

2009-03-12 @ 13:42:52
URL: http://elofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0