Linköping.

Helgen har verkligen varit toppen. Verkligen jättekul att träffa Malin och Emelie. Tråkigt bara att det nu förmodligen kommer ta hur lång tid som helst innan jag ser dom igen.

På fredagen var vi på nått studentställe i Ryd. Kvällen gick mest ut på att försöka hitta alla som man hela tiden tappade bort. Så när jag och Emelie äntligen hittat Elin och Malin, då slarvar jag bort Elin och Emelie och Malin som var stupfull föreslog att vi skulle åka hem istället, så vi åkte hem utan dom andra. Jag och Malin tyckte att vi skulle dricka lite mer vin när vi väl kommit hem. Så vi pratade och fylleåt sen började Malin ringa till nån hane som hon gillar. Jag tröttnade på att sitta där och lyssna så jag gick och la mig. Ganska osmart med tanke på att dom andra fortf inte kommit hem. Dagen efter hade jag iaf X antal missade samtal. Då visar det ju sig att Elin och Emelie stått ute i kylan och inte kommit in. Men dom hade tur och lyckades ta sig in tack vare nån människa som skulle in just i den porten halv fyra på morgonen. Men hur tänkte jag egentligen när jag gick och somnade en minut innan jag skulle ha öppnat porten?
I lördags var vi duktiga, för istället för att sova bort hela dagen så begav vi oss in till stan en sväng. Vi fönstershoppade och åt ihjäl oss på Donken. Elin åt TVÅ Big Mac och så plusmeny på det. Jag har aldrig sett maken till aptit. haha. På kvällen var det ju som sagt Melodifestivalen. Vi tog det på största allvar och lyssnade noga, diskuterade och satte poäng. Man kan ju säga att vi var helt ute och cyklade. Vi hade ju tippat Måns, Caroline, Alcazar osv. sen blev det förfest och jag måste ju tyvärr ta tillbaka det jag skrev i förgående inlägg, det om att jag blivit så duktig på vad gällande alkoholintaget. Jag kom på att jag visst har haft en del karatefyllor senaste tiden och igår drack jag ju tydligen upp både mitt och Emelies vin. Platå blev det i ungefär en halvtimme innan vi åkte hem igen. Låter ju inte så kul men det var det ändå =)
Och imorrn är det vardag igen och fattig som fasen så nu blir det att snåläta på jobbet.






Kommentarer
Postat av: Elin

Johanna, fy fan vilket kort. Hamnar det på fb kommer jag åka upp och slå ner dej, bara så du vet;)

2009-03-16 @ 22:19:35
URL: http://elofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0