9 mars.

Efter en fantastisk helg hemma är jag återigen tillbaka där jag ska vara. Jag tycker alltid att besöken i bholm är för korta. Jag hinner inte med allt jag vill. Och eftersom Ewelyn fick magsjuka mitt i allt så satte jag ju såklart inte min fot hos dom. Hann inte heller fika med Emma som jag hade planerat i mitt huvud. Och inte heller hade jag en tanke på att Emilie också befann sig hemma, så henne glömde jag helt enkelt bort. Mormor och morfar vore ju himla fint att få träffa några ggr till innan dom försvinner iväg. Ska jag behöva ta ledigt i en månad nästa gång jag ska fara hem eller?
Farmor vände som vanligt upp och ner på hela min värld med alla hennes frågor. Hon fixade så mycket med mina påslakan som jag skulle ha med mig upp. Hon tvättade, strök, vek och packade ner dom så fint i en ful Accalonväska. Det var ju såklart jätterart av henne, men likaså jätteonödigt eftersom jag lika gärna kunde ha tvättat dom och sen vikt ihop dom själv. Men tack ändå såklart.

I fredags var jag, Elin, Kamilla och Emma på bio i Lkpg. Återigen gjorde farmor en insats och lånade ut deras bil. Jag som inte kört bil på flera månader var helt övertygad om att vi skulle krocka och dö. Jag kallsvettades och Emma bara skrattade. Men det gick ju väl och jag fick hem alla hela och rena. Filmen var förresten mycket välgjort och bra. Efteråt skulle vi mysfika tänkte vi, det gick sådär..Efter en kvart gav vi upp och gick in på Kebab-baren istället.

Lördagen innehöll en sjuhelvetesfest hos Matte och Sandra. Det var mycket folk och mycket alkohol. Folk försvann eller däckade men jag var kvar till slutet, när det sen istället började likna efterfest kände jag att det kanske vore bäst att dra. Jag ringde och väntade och ringde och väntade lite till på Kamilla och Elin som aldrig dök upp. Tillslut kom en rar tjej vid namn Karin fram och frågade om jag vill följa med henne in istället för och sitta på trappan och hacka tänder. Tillslut kom jag till rätta. Sov i en sekund i Elins säng innan pappa hämtade mig och Kamilla tidigt på morgonen.

Söndagen bestod av att ligga ner.

Idag har jag nog förresten fått en ny sambo. Eller har hon fått jobbet i Kista så är hon min nya sambo. Men eftersom jag har jobbat och hon är 'nån annanstans' så får jag fråga henne imorrn hur det ligger till.

Nu ska jag sova. Jag mår illa och det gillar jag inte.




Kommentarer
Postat av: Linn

Jag saknar dej

2009-03-10 @ 11:30:00
URL: http://linninvideoland.blogg.se/
Postat av: Jonna Hader

haha.. =)



Jag vill bo med deeeej! :( :)

2009-03-18 @ 20:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0