Popcirkusen.

Bonk bonk bonk..Vad fan var det undrar jag i sömnen? Bonk bonk bonk..Men herregud vad fan är det frågan om, är det nån som knackar på fönstret. (Hmm så här i efterhand är det ju helt omöjligt att någon skulle knacka på fönstret.) Vaknar till lite mer och inser att det nån som försöker ta sig in genom dörren. O nej tänker jag. Nu kommer det nån och ska skälla på mig för att jag inte var hemma igår när några typer skulle ta sig en titt på ventilationen. Springer halvnaken upp och får syn på denna underbart härliga John( ägaren till lägenheten), jag vet genast vad han vill och bara flyger på avi-lapparna och slänger dom i handen på honom. Han blir så nöjd och kilar sen direkt härifrån. Jag pustar ut. Denna man gör mig nervös.


Ikväll hade jag och Ellen smått smidigt lite planer om att besöka Popcirkus på Debaser. Håkan, Moneybrother och Miss Li ska gästa ikväll. Men eftersom det har varit brist på pengar så har vi inte kunnat köpa biljetter innan och igårkväll såg jag att det var helt utsålt. Jävlar! Fast det borde man väl ha förstått. Så det får bli att se programmet genom tv-rutan istället och det funkar bra det också.


Kommentarer
Postat av: Anna Isak...

Jag kunde inte låta bli att små-le när jag läste dina första "bonk, bonk, bonk" vilket fick mig att genast relatera till "Bonka bäver" och golf-åka till förbannelse. Ha. Ja, jävlars.

2009-03-25 @ 22:23:14
URL: http://nosskasi.blogg.se/
Postat av: drömmen

Och så högt vi sjöng den, nästan skreksjöng. haha. Låten påminner mig om Albin och Colle-tiden.

2009-03-26 @ 13:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0