090320

Fredag igen..en ganska oplanerad fredag för ovanlighetens skull..jag ska fika med Ebba runt fyra sen är jag öppen för förslag.
Och just nu vill jag bara springa till gyn för och se om jag har cellförändringar i skötet. Läste nyss på en bekants blogg att hon hade det och som den sanna hypkondriker jag är så är jag ju nu helt övertygad om att jag har det.
Jag har kompislängtan, Jag måste få träffa en vän snart. Det ska jag ju iofs, Ebba! Men jag vill träffa Ellen också. Jag vill träffa alla mina vänner.
Jag drömde förresten inatt om en hane som jag känner mig lite smått frestad av, varför jag gör det vet jag inte, för jag har inte träffat honom på hur länge som helst. Men han är rolig och bara det frestar mig till max. Hmm, synd bara att han säsongar i kläppen och vart han kan tänkas befinna sig efteråt har jag inte en aning om. Men han har ju facebook så det borde ju inte vara så svårt att ta reda på. =)

Idag för exakt en månad sedan var ja så nervös att jag inte visste om jag skulle överleva. Men jag överlevde. Jag dör aldrig.
Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

vilken hane är det du pratar om?

2009-03-20 @ 19:55:46
URL: http://elofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0