Vardagstråk.

Vilken äkta vardagsdag jag har haft idag. Jobbat, städat, tvättat, ätit (så in i helvete till och med), duschat, kollat på teve och gått en sväng. Ändå tar dagen aldrig slut.
Har nu legat och kollat på svt play och youtube i fyra timmar. Hittade alla möjliga dokumentärer och sånt är alltid trevligt att titta på. Såklart en jäkel om Michael Jackson, en om Beatles och just nu håller jag på med en om Kent. Sen får det räcka. Nog för att jag har sovmorgon imorrn, men skulle ändå behöva en natt innehållande sömn på tolv timmar.

Kul förresten att Beatles fans alltid var så jävligt skrikiga så när dom uppträdde så kunde ingen höra vad dom sjöng, inte ens dom själva. Det måste ha varit galet. Jag hade velat vara med. Gött att stå och gapskrika sig igenom en hela Håkan-konsert. haha.


Nu ska jag fortsätta med Kent.
Hej!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Men visst är det helt galet att Beatles-fans, och fans överhuvudtaget på den tiden. Svimmade BARA AV ATT SE DOM! Nu för tiden svimmar man för att det är sånt jävla tryck och man inte får luft. Men då stod dom så glest och bara svimmade av. Det skulle jag vilja göra!

2009-07-16 @ 02:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0