090726

Tillbaka i Sthlm nu igen. Veckorna går fort när man har roligt och är ledig. Jag skulle bara vilja vara rik och aldrig mer behöva jobba.
Iaf, dom senaste dagarna har spenderats hos min hane. Vi har kollat på film, myst, varit i Norrtälje, druckit vin, sjungit till Kent, vinglat iväg på fest, kollat på fotboll i en sekund, cyklat (och jag ramlade inte nått denna gång), ätit, sovit, druckit mer vin..Som vanligt en fin helg.
Nu väntar ett par dagars jobb och en träff med Ellen innan jag återigen sätter mig på tåget och åker till Bholm. Förhoppnigsvis får jag sällskap av Lucas då =) Så en bra helg väntar.
Sen börjar vardagen på riktigt känns det som. Det blir höst och jag blir deprimerad.



Lite bilder..



Förra helgen satt vi i Tanto och kände in alkoholen. Och här har vi nog druckit nåra droppar för mycket.




Onsdag blev det och Emma dök upp på förfesten med detta i näven. 'Oh shit' sa jag.




Vi hade en sån trevlig förfest. Jag, mina vänner och Minttun.




Igår hamnade vi på förfest hos dessa tvillingar. Dom hade världens äckligaste toa. Det gick bara rätt ner i golvet. Den var så otäck så jag övervägde om jag inte skulle kissa på mig istället för att sitta på den.




Alkoholen började göra sitt och det dansades hej vilt innan vi gick till värdshuset, som iofs var stängt, men nån byggnad bredvid kände in party istället.
Det var roligt.



Det var allt för mig! Så vad ska jag nu hitta på? Tröttheten är inte riktigt här än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0