090713

Första dan på jobbet på länge...Eller iaf typ nästan tre veckor. Vaknade upp med riktig ångest(eller somnade väl knappt) vid klockan sex, morrade, reste mig upp, vinglade in på toa och kök. Knep tag i multivitaminjuice-paketet i kylen, tog en rejäl svälj. Surade. Klädde på mig. Gick till bussen. Tur att min nya SL-kort är bättre än det andra, det underlättar faktiskt för alla. Framme på jobbet efter 50min. Bytte om till mitt underbara randiga förkläde. Satte på mig leendet. Log. Drack fem ton kaffe. Osv. Men jag överlevde dagen mycket bra. Men efter att varit ledig så länge så kände jag mig som en nybörjare. Kändes som jag skulle börja lipa emallåt.

Semestern har iaf varit bland det bästa på länge, började med P&L och avslutades med ett underbart besök hos min fina fina fina Lucas. Han kan verkligen vara det bästa som hänt i mitt liv på ett tag. Allt bara stämmer så bra. Och sen att vi typ känt varann i två år försämrar ju inte saken. Jaja nog om det.
Min semester är ju inte slut än. Har ju nästa vecka också. Sen hoppas jag få ledigt då det är Putte i Parken. Vore skitkul att åka dit och såklart på Way out West sen. Sommaren får aldrig dö.







 My sweetheart och Riiiiikard.


Kommentarer
Postat av: Elin

Men fyfan johanna, du å dina apfula kort på mej!

2009-07-14 @ 09:52:56
URL: http://elofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0