Tandläkaren.

Det gick faktiskt över förväntan hos tandläkarn. Bedövningen kändes som ett litet myggbett och sen blev iofs halva ansiktet avdomnat.
Men iaf, nu är det övestökat. Det gick på 790kr. Inte lika roligt. Så det här med Gbg känns inte så intressant längre, men eftersom Elin sa att jag tydligen inte har nått val så är det väl vara att hänga med och se glad ut och sen leva på en krona om dagen månaden ut.

Och nu har jag precis besökt systemet inför kvällen. Som jag sa till Maria, jag tänker ju inte sitta hemma och rulla tummarna när jag vet att Lucas är på festival. Så jag måste hålla mig sysselsatt så mycket som möjligt. Ja jag vet, det kanske låter lite larvigt, men så eeree iaf. punkt. Jag är väl bara lite orolig och det får man väl vara. eller? Jag vet ju hur det är på festivaler.
Till sommarstatt ska vi. Jag är faktiskt jävligt pepp konstigt nog med tanke att jag nyss är hemkommen från festival och precis blivit människa igen.

Men jag bara undrar lite lätt, HUR VARMT SKA DET BEHÖVA VARA!?!? Jag går runt och bara svettas, flåsar och pustar. Duscha tänker jag ju inte göra förns sekunden innan jag ska iväg.
Men det bara åskar och åskar. Sluta nu. Lägg av!!
Och nu ska jag lägga av!!
Hej då!


Kommentarer
Postat av: Elin

Men johanna, vad har du pojkvän till, lev på honom, det är väl det de är till för, eller? ;)

2009-07-01 @ 20:00:41
URL: http://elofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0