Gbg.

Om ungefär fem timmar åker jag, Bristan och Kamilla till Gbgregn. Det ska bli mycket roligt. Och jag skiter fullständigt i att jag inte har några pengar. Det ordnar sig med det. Det gör det alltid. Så ikväll blir det utgång hoppas jag iaf. Jo men så blir det. Måste hålla mig sysselsatt, måste måste måste!!
Jag får lätt panik när min hane inte hör av sig. Stirrar mig blind på mobilen. Tolv timmar sen jag hörde ett ljud och då hade inte jag nån mottagning så då hade vi liksom ingen muntlig kontakt. Men jag hoppas han ringer idag, fast helst någorlunda nykter.
Samtidigt blir jag jätteglad när han väl hör av sig sen men mer och mer känner jag irritation över att han inte hör av sig.
Jag hade fan tid med honom när jag var festival.
Jag kanske retar upp mig i onödan, vad vet jag!!

Igår var jag med Maria och några och badade i Malex. Det var hur skönt som helst i vattnet. Och tjejerna vägrade ju åka hem så när vi efter fem timmar äntligen reste på oss var jag så bränd att jag knappt kunde gå. Illröd på benen. Det gör fortf ont. På kvällen grillade vi hundra kg kött och kyckling. Mysigt så, jag älskar sommar!!

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0