090723

Jag vet inte om jag fortf är full eftersom jag tydligen nästan inte är bakis. Men för att undvika baksmällan ska jag ställa mig i duschen nu. Då brukar det bli snäppet bättre i vilket fall som helst. Jättebra att jag inte är så bakis för då kommer jag säkert orka resa land och rike runt idag. Först till Mby, X2000 till Centralen, pendeln till Solna för att droppa av all jävla packning, packa om och sen åka till Danderyds sjukhus och vidare mot Norrtälje, minns inte om jag bestämde med Luke igår om han skulle hämta mig där eller hur det nu blev. Men som sagt, mycket resa idag. Jag måste orka. Jag måste till Lucas.
Jag har bestämt att han ska med till Bholm nästa helg :) Kamilla var rar och sa att vi fick sova hos henne. Fast bara om vi inte har samlag. haha. Jag lovar!
Det var förresten jättekul igår. Jag har alltid kul på statt. MEN, pengarna bara flög. Ska göra ett kontoutdrag sen och ta en titt. Kontot tomt. Jaha!

In i duschen. Yes. Sen måste jag nog gå och köpa trehundra liter Ramlösa. Och nått salt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0