090721

God morgon!
Har sovit så jäkla skönt inatt och känner mig nu mycket utvilad. Redo för dag nr.2 i Boxholm.  Vad ska man göra idag då? Kolla på Lost eller läsa? Det är ungefär dom två alternativen jag har att välja mellan. Kan kombinera, kan ju kanske vara kul. Och så ska ja väl hälsa på mamma ikväll, kolla Allsång på Skansen med henni. Fattiga vardagar är inte roliga. (inte fattiga helger heller iofs)
Klev ut i hallen nyss och fick se tvåhundra ligga lite lätt på byrån. Jippie! Men vad ska jag göra med dom? Skramla ihop till en fylla på Statt imorrn eller spara dom tills jag åker till Lucas. Eftersom jag känner mig själv rätt väl så antar jag att dom redan kommer försvinna imorrn. Spara har aldrig varit nått för mig.


Nu ska jag till farmor och känna in spenaten.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0