090706

Nu är det måndag och det börjar bli dags att återvända till Sthlm om ungefär två timmar, eller sthlm och sthlm, jag åker direkt till Lucas såklart. Har inte ens tid att besöka min lägenhet först, måste bara till honom. Fort som ögat och bara kramas och kramas. =)
Kom hem från Gbg igår och hemresan kan nog ha varit den värsta nånsin. Jag var dödstrött och klarade inte av att köra nån längre sträcka och eftersom ingen annan heller var kapabel så fick vi stanna och sova. Sen körde Kamilla medans Elin satt bredvid med en härlig liten spypåse haha. fy fan. Längesen vi var så pass slitna alltså. Jag var så trött igår att jag var övertrött och kunde därför inte somna pga det. Jättekonstigt. Och det högg och stack i både hjärta och armar. Ne nu får det fan bli lite lugnt ett tag. Annars dör jag väl kanske på riktigt och det vill jag icke!


Nene dags att packa igen. Jag bor i en resväska. Jag är en resväska. Ja hej!

Kommentarer
Postat av: hader

JAG bor i en resväska så var tyst!! hahahahaha

2009-07-06 @ 20:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0